مدل لباس زنانه مدل لباس زنانه .

مدل لباس زنانه

مدل لباس مجلسي زنانه كوتاه

مدل لباس مجلسي زنانه كوتاه

8pi6jdp65wyoh7ie0jgi

وقتي كه قدمان كمتر از ۱٫۷۰ سانت باشد ، براي اينكه چطور لباس بپوشيم تا زيبا باشيم و از ظاهر خود احساس رضايت داشته باشيم ؟

كار چندان سختي نيست. راهها و توصيه‌هاي وجود دارد كه ما به شما اين اسرار را مي‌گوييم تا بتوانيد در عين اين كه همان قد و‌اندازه هميشگي را داريد اما بلندتر به نظر برسيد و در عين حال يك سري توصيه‌ها را نيز برايتان داريم كه بايد از آنها اجتناب كنيد .

حال با مراحل ما در اين هم گام شويد و راههاي را كه در زير آورده ايم را رعايت كنيد :
* لباسهاي را انتخاب كنيد كه‌اندازه شما باشد نه بلندتر.
* اگر سينه‌هاي كوچكي داريد بهتر است از بلوزهاي كوتاه استفاده كنيد اما اگر نه ، سينه‌هاي بزرگي داريد بهتر است از بلوز‌هاي بلندتر استفاده كنيد.
* كفش‌هاي پاشنه دار با دامن‌هاي كوتاه بپوشيد ، دامن كوتاه ، لباس كوتاه بپوشيد .
* اگر به استخر مي‌رويد از مايو‌هاي دو تيكه استفاده كنيد ، و در ضمن از كفش‌هايي با پاشنه‌هاي خيلي بلند نيز استفاده نكنيد،‌اندازه پاشنه ي مناسبي كه ما به شما پيش نهاد مي‌كنيم ۵ سانت است.
* رنگ لباس‌هاي كه مي‌پوشيد نيز در اين امر كه قد شما بلندتر به نظر برسد ، موثر است ،رنگ لباس‌هاي كه براي پوشيدن نتخاب مي‌كنيد بايد به هم نزديك باشند و تركيبات آنها به هم نزديك باشد، براي مثال رنگ تاپ ،بلوز و شلوار يا دامنتان به هم نزديك باشد .

* لباس‌هاي طرح دار ، و البته با طرح‌هاي قائم باشد بهتر است .

* استفاده از كمربند نيز به بلندتر نشان دادن قد شما كمك مي‌كند فقط اين نكته را به ياد داشته باشيد كه اثر بخشي آن زماني بيشتر مي‌شود كه از كمربندي هم رنگ با دامن يا شلوار خود بپوشيد .

model-dress-prom-4

 

model-dress-prom-9

model-dress-prom-15

model-dress-prom-16

model-dress-prom-18

model-dress-prom-25

model-dress-prom-26


برچسب: ، تصاويري از مدل لباس مجلسي كوتاه، لباس مجلسي كوتاه دخترانه، مدل لباس مجلسي كوتاه جديد، مدل لباس كوتاه مجلسي، مدل لباس كوتاه مجلسي ترك،
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۱۵ مرداد ۱۳۹۶ساعت: ۰۹:۲۷:۵۰ توسط:faezeh موضوع:

{COMMENTS}
ارسال نظر
نام :
ایمیل :
سایت :
آواتار :
پیام :
خصوصی :
کد امنیتی :